Chcąc złożyć reklamację, postępuj według poniższych kroków:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail
- adres do korespondencji,
- nr telefonu,
- wskazanie numeru produktu
- przyczyna reklamacji,
- data zakupu
- występujące wady.
Pismo dołącz do przesyłki.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego
akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PPHU Mazurek
Eryk Mazurek
Grodzisko 76B
63-300 Pleszew
Zwrot towaru
Wszystkie zapytania związane z reklamacjami, zwrotami prosimy kierować na adres e-mail: erykmazurek@interia.pl
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadkach, które
reguluje USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Rozdział 3
Obowiązki przedsiębiorcy w umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na
odległość
Art. 12. 1.
Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza
lokalem przedsiębiorstwa przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i
zrozumiały o:
12) braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 lub okolicznościach, w których konsument
traci prawo odstąpienia od umowy;
Rozdział 4
Prawo odstąpienia od umowy
Art. 38.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje
konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji
konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;